بازاريابي|بنگاه اقتصادي|کسب و کار رقابتي|استراتژي بازاريابي|تاکتيک هاي بازاريابي|ابزارهاي بازاريابي|ارزشهاي مشتري|مديريت بازار|قدرت خريد مشتري|بازارهاي رقابتي|راهکارهاي استراتژيک

بازارگاه الکترونيکي

اکنون زمان بسيار خوبي جهت استفاده از بازاريابي الکترونيکي است. روش هاي قديمي بازاريابي درحال تغيير و تحول است چرا که تعداد کاربران و در نتيجه مشتريان بر خط و همچنين خدمات و محصولات مرتبط با آنها، هر روز در حال گسترش است.

بهترين روش ها جهت رسيدن به اين مشتريان بالقوه آنلاين چيست؟

?) بازاريابي پست الکترونيک: هرروز بيش از ??? ميليون نفر از پست الکترونيک جهت ارسال و دريافت پيام استفاده مي کنند. هنوز موثرترين روش رسيدن به تعداد انبوه مشتريان بالقوه و تقويت ارتباط با آنها، استفاده از پست الکترونيک است. طراحي و ارسال خبرنامه هاي الکترونيکي از مهم ترين و شايد حياتي ترين نيازهاي تجارت هاي برخط است و ابزار ها و روش هاي توليد و ارسال خبرنامه ها، بسيار قدرتمند شده اند.

?) وبلاگ نويسي: تا قبل از پديده وبلاگ، مشتريان امکان و توفيق ارتباط نزديک با ارائه کنندگان خدمات و محصولات را نداشته اند. وبلاگ نويسي، به ايجاد اعتماد، کمک زيادي مي کند و به مشتريان اجازه مي دهد با بالاترين رده هاي مديريتي شرکتها، ارتباط نزديک برقرار کنند. وبلاگ نويسي به بازاريابها کمک مي کند که داستان خود را در يک محيط باز و غير رسمي که براي مشتريان حالت شخصي دارد، بيان کنند و بتوانند براي ارائه کننده خدمات، کف بزنند يا شکايت کنند.

?) RSS: سالها قبل مي بايست وب سايتهاي متعددي را بازديد مي کرديم تا بتوانيم اطلاعات مرتبط با خودمان را پيدا کنيم. امروزه، اطلاعات به روز و مرتبط، از طريق RSS به طور مرتب و روزانه از طرف اينترنت براي ما ارسال مي شوند. مشتريان مي توانند جهت دريافت اطلاعات مرتبط با خودشان، آبونه شوند و اين اطلاعات را به محض به روز رساني شدن، دريافت کنند و در زمان و نيروي خود صرفه جويي نمايند.RSS به بازارياب ها کمک مي کند تا يک جريان دائمي از اطلاعات به روز را از طريق اينترنت به مشتريان خود برسانند.

?) PODCASTING : هر چند که توقع مي رود تا سال ???? اين روش بازاريابي به استفاده انبوه برسد ولي امسال نيز رشد خوبي داشته است. ما دوست داريم به ديگران گوش دهيم و بشنويم. تا قبل از اين، اينترنت مجموعه عظيمي از متن بود که از بس به آنها نگاه مي کرديم، خسته مي شديم. امروز مي توانيم به متخصصين صنعت در موضوعات خاص و به مصاحبه هاي آنها با ميهمانانشان و دريافت ترفندهاي مفيد، گوش دهيم. پادکست به ما کمک مي کند تا محتواي اينترنت را در خانه، محل کار و يا حتي در حال مسافرت در قطار، هواپيما، و يا حتي کوهنوردي، استفاده کنيم.

?) نظر سنجي هاي آنلاين: اين خدمات به شما امکان دريافت بازخور از بازديدکنندگان را به سادگي و سرعت زياد مي دهد و براي تجارتهاي کوچکي که بودجه براي تحقيقات بازار ندارند مناسب است. نظر سنجيهاي بر خط مي توانند باز خور از مشتري و کارمندان را فراهم سازند. امروزه، ايجاد چنين نظر سنجيهاي بر خط به سهولت وجود دارد و شما مي توانيد به راحتي آنها را اجرا و از نتيجه آنها استفاده کنيد.

?) محتواي چندرسانه اي: امروزه دسترسي به اينترنت پر سرعت در اکثر مناطق فراهم شده است. اين ارتباط هاي پر سرعت به ما اجازه مي دهند تا از محتواي چندرسانه اي حجيم که دسترسي به آنها از طريق اينترنت تا ? سال پيش غير ممکن بود، استفاده کنيم. يکي از فراگيرترين اين نوع محتوا، ويدئوي ديجيتالي است. هرکسي امروزه به راحتي مي تواند تکهاي فيلم ويدئويي بسازد و آن را از طريق اينترنت به نمايش گذارد. و ما هم آن را دوست داريم که تماشا کنيم. اينگونه وب سايتهائي که اقدام به پخش محتواي ويدئويي مي کنند، ترافيک بازديد کننده بسيار زيادي خواهند داشت.

?) سايتهاي اجتماعي: معمولا به عنوان پاتوق جوانان مورد استفاده قرار مي گيرند. امروزه بازارياب ها به ارزش اينگونه سايتها پي برده اند و در محدوده هاي تخصصي تر نيز، اينگونه سايتها در حال شکل گيري هستند. امروزه سايتهاي اجتماعي براي مادران، کودکان، دانشجويان دانشگاه، حرفه اي ها و بسياري از قشرهاي اجتماعي ديگر وجود دارند. اينگونه سايتها، محفل هايي جهت همفکري افرادي که تفکرات مشابه دارند ايجاد مي کنند تا آنها اين تفکرات، ايده ها، منابع، تجارب، تصاوير، ويدئو، موسيقي و هر چيز مشترک ديگر را با سايرين به اشتراک بگذارند.

?) دهان به دهان: امروزه بازاريابي دهان به دهان در حال رشد بسيار سريعي است. بازارياب ها درک کرده اند که قدرت ?? مشتري که در پاتوق هاي خود از خدمات آنها تعريف مثبت کنند، بسيار زياد است و بسيار قيمتي است. حتي استفاده از وبلاگ جهت اعلام در سطح وسيع تر نيز بسيار موثرتر خواهد بود. بسياري از تجارتها در حال کم کردن بودجه تبليغات سنتي خود و اختصاص آن به جلب بيشتر مشتريان فعلي خود هستند به اين اميد که آنها از طريق دهان به دهان، خدمات آنها را تبليغ کنند و حتي امکاناتي نيز براي اينگونه مشتريان که راحت تر اين کار را انجام دهند، فراهم مي کنند.

?) موتورهاي جستجو: پس از EMAIL، جستجو پر کاربردترين ابزار مورد استفاده در اينترنت است. به همين دليل، مورد توجه بسياري از بازاريابها و بنگاههاي تبليغاتي است. وب سايت و تجارت بر خط شما زماني موثر خواهد بود که مشتريها بتوانند آن را از ميان ميليون ها وب سايت و تجارت مشابه، در جهان ديجيتالي، پيدا کنند. اکثر مردم جهت رسيدن به آنچه در اينترنت نياز دارند، از موتورهاي جستجو استفاده مي کنند. بهينه سازي و تنظيم وب سايت شما به گونه اي که کساني که کلمات مرتبط با تجارت شما را جستجو مي کنند، بتوانند وب سايت شما را پيدا کنند، براي تجارت بر خط شما، حياتي است.

يک طرح بازاريابي موفق، آميزه اي از انواع روشهاي فوق را به کار خواهد بست. اينطور نيست که بگوئيم، اين يکي يا آن يکي روش بهتر است. بازارياب حرفه اي براي خود استراتژي مشخصي جهت توليد محتوا به شکلهاي مختلف و توزيع آن از طريق کانالهاي مختلف اطلاع رساني جهت رساندن اطلاعات به طيف گسترده اي از مخاطبان، تدوين مي کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خط تولید  ، خدمات فنی و مهندسی ،کارخانه تولید ،خط تولید لوله پنج لایه pex،خط تولید لوله پکس ،محصولات پلیمری ،صنعت پلیمر ، محصولات لاستیک و پلاستیک ، ماشین آلات تولید ،راه اندازی کارخانه ، نصب و راه اندازی خط تولید ، مشاوره صنعتی ، مشاوره تولیدی ،سرمایه گذاری صنعتی و تولیدی ، طرح توجیهی ، پروژه صنعتی ، سازنده خط تولید ،سازنده ماشین آلات ،اکسترود تولید ،سازنده اکسترودر تولید ،اکستروژن ،سازنده_دستگاه تولید لوله پنج لایه ،پلیمر ،تکنولوژی تولید ،فرآیند تولید ،تجهیزات صنعتی،

خط توليد پروفيل در و پنجره upvc، خط توليد داکت برق، خط توليد پنل ديوارپوش ، پانل ديواري و سقف کاذب pvc، خط توليد لوله پليکا PVC، خط توليد لوله تک لايه PEX ،خط توليد لوله پنج لايه کامپوزيت آلومينيوم و پکس  PEX AL PEX، خط توليد لوله يک لايه وچند لايه پلي اتيلن و پلي پروپيلن و پکس PP,PE,PEX، دستگاه لمينيت پانل، دستگاه هات استمپ پانل PVc خط UV ، هاي لايت يا براق پانل

,p production line FIVE LAYER PIPE ,PEX FIVE LAYER PIPE ,PIPING_PEX ,TUBE PEX ,PEX piping, ,PEX_AL_PEX ,PEX PIPE ,PEX_TUBE,production line ,PRODUCTION LINE POLYMER ,Trading Company, ,Production plan ,Industrial design ,Production Project ,Industrial project ,Technical Services ,Engineering services ,production technology ,Production Process ,Industrial equipment ,Machinery, ,Machine ,Setup Factory ,Installation production line Industry,Extrude,extrusion ,Industrial, ,Manufacturer production line, Manufacturer machines and machinery, #pex_pipe_production_line,

,Pex pipe machinery, Pex pipe machine, FIVE LAYER PIPE , ، PIPE PEX-AL-PEX ، pex five layer pipe production line, pex piping production machine  pex pipe، pex tube machinery، PEX tubing، PIPE MANUFACTURE pex-al-pex-pipe-five-layer-production-line-machinery-machine- piping-tubing-tube-ManufacturerEX-AL-PEX PIPE production machine|pex five layer pipe production line| piping machinery| tube tube|PEX tubing| tubing MANUFACTURE FIVE LAYER PIPE , , PERT ، PIPE PEX-AL-PEX ،pex pipe , pex five layer pipe production line, pex pipe production line  pex، pex piping ، pex pipe mashinery، PEX PIPE MACHINE،PEX AL PEX PIPE

خط توليد لوله پنج لايه و تک لایه آلومینیوم و پکس pex ، ماشین آلات توليد لوله پنج لایه و تک لایه پکس PEX ، دستگاه تولید لوله هاي پنج لايه ، کارخانه تولید لوله پنج لایه PEX ، خط تولید لوله تک لایه PEX , PERT خط-تولید-دستگاه-لوله-پنج-لایه-پکس-آلومینیومخط توليد لوله پنج لايه و تک لایه کامپوزیت آلومینیوم و پکس pex ، ماشین آلات توليد لوله پنج لایه و تک لایه پکس PEX ، دستگاه تولید لوله هاي پنج لايه ، کارخانه تولید لوله پلي اتيلن PEX ،