خط توليد پروفيل UPVC|خط توليد پروفيل درب و پنجره UPVC|دستگاه توليد پروفيل UPVC|پروفيل پنجره هاي دوجداره UPVC|خط توليد درب و پنجره UPVC|خط توليد شيشه دو جداره|خط توليد پروفيل UPVC|خط توليد پروفيل يو پي وي سي|ماشين آلات مونتاژ درب و پنجره UPVC|ماشين آلات ساخت در و پنجره UPVC

مزايا و خصوصيات UPVC

1- عايق گرما و سرما

2- مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش:مقاوم در برابر UV و حذف اثرات مخرب آن و متناسب با هر نوع شرايط آب و هوايي

3- عايق صدا:کاهش آلودگي صوتي بين 20 الي 40 دسي بل در استفاده از درب و پنجره هاي

يو پي وي سي  به همراه شيشه دو يا چند جداره.

4- عدم نياز به رنگ آميزي و سرويس هاي مکرر: پروفيل هاي يو پي وي سي نياز به رنگ آميزي ندارند

5- مقاوم در برابر خوردگي و پوسيدگي: در مقابل بسياري از اسيدها و بازها مقاوم است و خورده يا پوسيده نمي شود.

6- صرفه جويي در مصرف انرژي

7- سهولت در نصب: نصب پنجره بعد از نما کاري و رنگ آميزي داخل ساختمان همچنين با توجه به نصب سريع اين نوع از پنجره ها افزايش سرعت نصب پنجره در ساختمان ها را فراهم مي سازد.

8- نظافت ساده و آسان: پنجره هاي ساخته شده از  پروفيل هاي يو پي وي سي به آساني قابل شست وشو هستند.

9- مقرون به صرفه: به علت عايق دمايي و استفاده کمتر از وسايل گرمايشي در ساختمان ها منجر به کاهش هزينه هاي مصرفي اين نوع وسايل مي شود.

10- عايق در مقابل الکتريسيته: جريان برق از پروفيل يو پي وي سي عبور نمي کند.

11- ضد اشتعال و حريق: دماي احتراق يو پي وي سي 380 درجه سانتي گراد است که در مقايسه با پنجره هاي چوبي ديرتر مشتعل شده،همچنين استفاده از مواد افزودني(مولتي فايرها) سرعت انتشار حريق را بسيار کند ميکند.

12- جلوگيري از ورود گرد و غبار و ساير آلودگي هاي محيط: به علت استفاده از نوار هاي آب بندي لاستيکي به کار رفته شده جهت ساخت در و پنجره هاي يو پي وي سي از ورود گرد و غبار بوهاي نامطبوع رطوبت و دوده به داخل تا حد بسيار زيادي جلوگيري مي شود.

13- قابليت بازسازي پنجره هاي قديمي: با استفاده از پروفيل هاي بازسازي به راحتي مي توان پنجره هاي قديمي را بدون نياز به تخريب بازسازي کرد.

14- امنيت بسيار بالا: پروفيل هاي گالوانيزه با ضخامت 1/5 mm درون پروفيل ها موجب استحکام بيشتر پنجره ها در برابر ضربه ، سرقت و عوامل طبيعي همچون باد و طوفان و ... مي گردد.

15- مانع از نفوذ باران و آب: با استفاده از نوار هاي آب بندي در اطراف چهارچوب و قسمت بازشوي پنجره و همچنين عايق بندي دور پنجره در محل همجواري با ديوار ساختمان ، مانع از نفوذ آب هاي حاصل از شست و شو به داخل ساختمان مي شود.

16- ثبات رنگ: حفظ شفافيت رنگ،عدم نياز به رنگ آميزي

17- قابليت نصب هر گونه يراق استاندارد: پروفيل هاي يو پي وي سيقابليت نصب انواع يراق آلات استاندارد از قبيل تک حالته،دو حالته،بازشو عمودي،کشويي،فولکس واگني و ... جهت پاسخگويي به خواست و سليقه مشتريان داراست. 

18- امکان نصب توري و حفاظ : به دليل امکان نصب توري و حفاظ از ورود حشرات موذي به داخل ساختمان جلوگيري به عمل مي آورد.

19- قابليت نصب شيشه هاي يک و چند جداره

20- تنوع رنگ: اين نوع پنجره با استفاده از روکش لمينت در رنگ هاي مختلف متناسب با هر نوع سليقه ارائه مي شود.

21- تأثير مطلوب بر محيط زيست: پروفيل يو پي وي سي در مقايسه با ساير مصالح به کار رفته در ساخت و ساز با توجه به بازيافت 100% و برگشت به عرصه توليد براي محصولات پايين دستي تأثير آن بر محيط زيست مطلوب اعلام شده است.

22 - کمک به اقتصاد خانواده با حفظ انرژي