خط توليد پنجره دو جداره UPVC|ماشين آلات ساخت درب و پنجره دو جداره UPVC|دستگاههاي مونتاژ درب و پنجره دو جداره UPVC|خط توليد پنجره هاي UPVC|خط توليد شيشه دو جداره|خط توليد پروفيل UPVC|ماشين آلات ساخت درب و پنجره UPVC| ماشين آلات مونتاژ درب و پنجره UPVC|محصولات پليمري|PVC|UPVC

مزايا و خصوصيت پنجره هاي دو جداره UPVC

 پنجره های UPVC، پنجره هاي کم مصرف

 PVC نيز همانند چوب عايق حرارتي مناسبي است. ضريب هدايت گرمائي PVC  پايين تر اما بسيار  نزديک به ضريب هدايت گرمائي چوب مي باشد. در حاليکه اين دو فاصله بسياري باآلومينيوم و آهن دارند. در نتيجه، کاهش مصرف انرژي تا 50% ، کاهش سرمايه گذاري لازم در ارتباط با تاسيسات ساختمان و کاهش استهلاک سيستم سرمايش و گرمايش يکي از مهمترين مزاياي پنجره هاي UPVC است . لازم بذکر است تعداد جداره هاي شيشه، نوع گاز مصرفي در جدار مياني آنها و نحوه مونتاژ پنجره در ميزان هدايت گرمائي آن موثر است.  در عين حال پنجره هاي UPVC  به دليل مقاومت الکتريکي بالا خطر برق گرفتگي را به حداقل رسانده و نياز به سيستم  ارت ندارند.

 پنجره هاي   UPVC ، پنجره هاي ساکت

 با توجه به رواج استفاده از شيشه هاي دوجداره و سه جداره در پنجره هاي UPVC و استفاده از   چندين درزگير لاستيکي در ساختار پيچيده پروفيل،  پنجره هاي مزبور علاوه بر عايق حرارتي،  عايق صوتي بسيار خوبي نيز هستند و مانع از انتشارآلودگي هاي صوتي هستند. با توجه به نوع شيشه مصرفي تعداد لايه هاي شيشه و نوع گاز مصرفي در جدار مياني شيشه هاي چند جداره شدت آلودگي صوتي فضا هاي  داخلي تا حد 20 تا 40 دسي بل کاهش مي يابد.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي زيبا

 پروفيل هاي UPVC به دليل خصوصيت گرمانرم (Thermoplastic  ) بودنشان، قابليت جوش پذيري داشته و با بهره مندي از ماشين آلات پيشرفته ساخت و مونتاژ پنجره،  در طول چند دقيقه پنجره هاي   UPVC  با اشکال پيچيده، منحني، زاويه دار، خم و ... به سادگي قابل توليد مي باشند و با کليه طرح هاي معماري مدرن و کلاسيک سازگار هستند. در عين حال با استفاده از دستگاه لمينيت ويژه اي مي توان اين پنجره ها را به صورت رنگي، طرح چوب از سوي نماي داخل يا خارج، درآورده و يا با استفاده از پروفيل هاي آلومينيومي، پنجره ها را با نماي خارجي آلومينيوم، جهت سازگاري با نماهاي آلومينيومي، توليد کرد.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي نفوذ ناپذير

با در نظر داشتن آلودگي هاي نگران کننده هوا و محيط هاي شهري کشور ما و نيز در مناطق بياباني و غبار آلود،  پنجره های  UPVC با ساختار ويژه خود،  مانع بسيار خوبي در برابر انتقال ذرات غبار،  آلاينده ها و ...  ميباشند.

در عين حال نفوذ ناپذيري اين پنجره ها باعث مي شود، هنگام شست و شو از خارج و يا بارندگي هاي شديد، آب به داخل ساختمان نفوذ ننمايد.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي سازگار

با برخورداري از انواع يراق آلات متنوعي که در توليد پنجره هاي UPVC قابل استفاده اند، امکان باز شدن پنجره در اشکال مختلف مايل (  Tilt) ، چرخشي (  Turn) ، کشويي (Sliding  ) ، دو لنگه (French )... و نيز اشکال ترکيبي و چند حالته از جمله Tilt & Turn ، Lift-Sliding ، Tilt-Sliding ( فولکس واگني ) ،Lift-Sliding ،

  Slide-folding (آکاردئوني) و ... جهت سازگاري با سليقه و نياز طراح و مصرف کننده فراهم آمده است. 

 پنجره هاي  UPVC، پنجره هاي هميشه جوان

 پنجره هاي   UPVC  در شرايط مختلف جوي منجمله در مناطق بسيار سرد سير،  در مناطق گرمسير ، در برابر باد و باران هاي اسيدي و نمکي، در برابر آبهاي شور و در محيط هاي مرطوب و شرجي مقاوم بوده و آثاري همچون پوسيدگي،  زنگ زدگي و... در آنها ايجاد نمي شود.

 پنجره هاي   UPVC ، پنجره هاي تميز

از خصوصيات سطحي درب و پنجره هاي UPVC آنست که قابليت توليد در رنگ هاي مختلفي را داشته و در عين حال به سادگي به کمک محلول هاي شوينده خانگي و آب تميز مي شوند و بر خلاف پنجره هاي چوبي و آلومينيومي خش را در سطح  خود نشان نداده و بنابراين نياز به هرگونه جلا و رنگ آميزي و تعميرات دوره اي ندارد. اين خصوصيت از ديدگاه زيبائي و افزايش جلوه بنا نيز حائز اهميت است . ضمن آنکه هزينه هاي رنگ آميزي اوليه نيز در اين پنجره ها به کلي حذف مي شوند ودر صورت تقاضاي مشتري، پروفيل پنجره مي تواند به صورت رنگي توليد شود.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي خود خاموش کن

از جمله خصوصيات PVC  آن است که دماي شروع به احتراق آن C)°385( در مقايسه با چوب C)°260(  ، چنانچه بعد از شروع احتراق،  منبع آتش زا از محصول PVC دور شود ،شعله خود به خود خاموش شده و از توسعه و انتقال حريق جلوگيري به عمل مي آيد.در عين حال شدت توليد بخارات سمي در هنگام احتراق پروفيل هاي PVC بسيار کند است.

 پنجره هاي   UPVC ، پنجره هاي مصون

PVC بنا بر خصوصيات ذاتي خود، در مقابل بسياري از عوامل فرساينده شيميائي مقاومت بسيار خوبي از خود بروز مي دهدو اين خصوصيات،  استفاده از پنجره هايUPVC  را در محيط هاي شيميائي و صنعتي  حائز اهميت مي سازد. پنجره هاي   UPVC  از زنگ زدگي، خوردگي و تاثيرات مخرب حشرات موذي از قبيل موريانه، سوسک و... نيز مصون مي باشند.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي تميز

ديگر خصوصيات PVC آنست که در محيط هاي ميکروبي،  رشد باکتري ها بسيار محدود است و اين ويژگي، استفاده از آنرا در محيط هاي بيمارستاني،  صنايع غذائي و آزمايشگاهي برجسته ساخته است.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي سبک و مقاوم

استفاده از پروفيلهاي فلزي در ساختار چند حفره اي  پروفيل هاي UPVC،  موجب شده اين محصولات در عين وزن نا چيز،  از استحکام و مقاومت مکانيکي کافي برخوردار باشند.در عين حال، مقاومت کافي دربرابر باد و طوفان و نيز عدم لرزش و ايجاد اصوات مزاحم هنگام وزش باد از خصوصيات اين نوع پنجره ها مي باشد.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي ايمن

يکي از خصوصيات پنجره هاي UPVC امکان استفاده از يراق آلات ويژه و متنوع در آنهاست . يکي از انواع اين يراق آلات ، گونه هاي ضد سرقت آنها مي باشد که به ويژه در ساختمان هاي ويلائي مورد توجه مي باشند.

 پنجره هاي   UPVC، پنجره هاي بازيافت شونده

 پنجره هاي   UPVC نيز همچون اغلب محصولات پليمري ديگر،  قابل بازيافت بوده و از نظر زيست محيطي آلاينده نمي باشند. در مرحله توليد پنجره، مي توان ضايعات و بريده هاي غير قابل استفاده پروفيل UPVC را جهت بازيافت مجدد در صنايع ديگري استفاده کرد.

برچسب ها :خط توليد پنجره هاي UPVC ، خط توليد شيشه دو جداره ، خط توليد پروفيل UPVC ، ماشين آلات ساخت درب و پنجره UPVC ، ماشين آلات مونتاژ درب و پنجره UPVC ، محصولات پليمري ، PVC ، UPVC،خط توليد پنجره دو جداره UPVC|ماشين آلات ساخت درب و پنجره دو جداره UPVC|دستگاههاي مونتاژ درب و پنجره دو جداره UPVC